fitta

Seriööööööööööst lackar på allvar nu, det är rave i Flaten ikväll, 18+ såklart. 3 av mina polare ska dit, ingen av dem är 18 men de känner arrangörerna. Det stör mig bara så jävla mycket, att jag typ bor granne med Flatenbadet och kommer inte in bara för det är fucking 18 år och fittbajs. Om jag är med dem borde jag väl fan komma in ändå? Fuck yall hatar alla orkar inte. Alla bara gör massa grejer utan att fråga om jag vill vara med, ingen hör fan av sig till mig. Inte ens min pojkvän?! Jagmenar det var ju samma sak med AnnaMaria, som ska på nån fest hos en polare ikväll, o hon fick bara ta med sig ett visst antal kompisar o då frågar man Emil och Martin istället, som vi lärde känna samtidigt, för typ 2 veckor sen? Jag duger tydligen bara när jag kan fixa grejer åt folk och det är alltid jag som ska ställa upp och det är fan ALDRIG ALDRIG ALDRIG NÅNSIN nån som gör nåt för MIG! Jag får liksom aldrig det där lilla extra. Alla bara räknar med att jag ska finnas där när dem behöver mig, och tycker inte att dem behöver ge nåt tillbaka. Jävla själviska fittor allihopa, gå och dränk er.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske inte är så konstigt eftersom att du är en HEMSK PERSON :D

2009-05-02 @ 20:49:59
Postat av: Reby

April april, det är maj nu.

2009-05-02 @ 20:59:13
URL: http://bansheez.blogg.se/
Postat av: Frida

Kom till mig på måndag?

2009-05-02 @ 23:20:33
Postat av: sändru

usch gumman, sånt där suger verkligen.

KOm till kga så ska vi ha myyyys (L)

2009-05-03 @ 01:26:19
URL: http://sandragrundin.blogg.se/
Postat av: Necrobutcher

Kanske för att din "pojkvän" inte vill ha dig och att dina "vänner" tycker att du är äcklig.

2009-05-06 @ 00:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0