Technostate

Jag köpte min biljett idag, och det lättade på en hel del av ångesten. Samlade ihop varenda litet öre under skolan, gick tidigare just to make sure att de inte blev slutsålda. Sen när jag kommer dit, åkte med Sofia, så säger jag till henne medan jag gräver upp sedlarna och mynten ur fickan: "Är de slutsålda nu... då tar jag livet av mig"
En kille som står och pratar med tjejen i kassan, han såg ut att jobba där, vänder sig om och frågar: "Vilken biljett ska du köpa?"
Jag: "Technostate..."
Han: "Jaha, de är slut för läääängesen."
Jag: "NOOOOO...!"
Han: "AAHAHA jag skoja bara!" -langar fram en biljett-

Haha, jag höll på att bryta ihop mitt liv slocknade för en sekund typ. Men sen kom ju livets våg av lättnad över mig. Nu är iaf ett problem ur världen! Och solen har varit framme hela dagen, hoppas det inte snöar imorrn bara.

Kommentarer
Postat av: s

vad är technostate? :$

2009-03-28 @ 15:22:25
URL: http://sandragrundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0