sliten

Idag är man cp-trött och har ont i hela kroppen. Kom hem runt halv 9 imorse, däckadirr och gick upp runt 15. Rejvet var iaf sjukt nice, roligt, ös och värt pengarna. När Astrix spelade Rounders existerade jag inte över huvud taget. Jag tror aldrig jag vart så pepp på nån spelning/rave nånsin, och jag tror aldrig jag rört mig så mycket under en natt och jag tror heller aldrig att jag svettats så mycket under en natt. Det var helt sjukt, nästan helt slut på syre inne i lokalen kändes det som. Efter ett tag kunde man inte alls andas, så man var tvungen att gå ut ganska ofta. Ansträngningsastma är ju skitbra då. (Y)

Jag blev även fotad jättemycket, både när jag posade och när jag dansade så bilderna är säkert SKIT FULA. Dem fotade alltid när man inte var beredd! Hoppas det blev nån bra bild iaf.

Kommentarer
Postat av: Sofiaaaaaaaaaaa

Woho, kul att det var...kul!!! :DD<3

2009-03-30 @ 09:57:24
URL: http://sofiaawa.tmblr.com
Postat av: sändru

sv: saknar dig med juu! <3

2009-03-30 @ 17:22:49
URL: http://sandragrundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0