Lite om ångest

Idag skulle jag sätta i mina dreads ordentligt, men det sket sig. Det första man upptäcker när man sätter foten på sista trappsteget är att man glömt sina pengar hemma så man inte kan köpa cigg, och päronen ger skitkasst betalt för att jag ska sitta BARNVAKT åt min bror och hans kompis ikväll. Får typ 300 kr, wtf? Känner folk som är FATTIGARE som får 400 kr för o städa sitt RUM.

Sen när man är väl är uppe på plan 5, kollar man på schemat och ser "Dk, Rosa-Parks plan 3" kul. Man går upp för 3 milslånga trappor för att sen gå ner för 2 igen.
Äntligen framme i klassrummet, sätter mig vid en dator och tänker "Yes, nu kan jag koppla in mina hörlurar, gå in på youtube o lyssna på musik" (trött på de få låtar jag har i mobilen). Men gissa, Adobe Flashplayer är AVINSTALLERAT på den här datorn. YES! Försöker installera, det skiter sig. Sen hänger sig bdb också. Älskar skolans datorer.

Hittar en site där man kan ladda ner musik, som ser seriös och bra ut. Skapar ett account, söker på Trance Generators och trycker på Download. Då kommer jag till ytterligare en sida där det står "BUY". WAHAAAAAAAAA I HELVETE DET STOG NYSS DOWNLOAD FREE OCH NU VILL DOM ATT MAN SKA KÖPA SKITEN! OCH PENGARNA GÅR SÄKERT ÄNDÅ BARA TILL DOM SJÄLVA OCH INTE ETT PISS TILL ARTISTEN SÅ KNULLA DIN GET FUCK OFF FKSHDFJKHJKLHFSJKFDH

Hej, jag vill långt härifrån. Vill bo med min baby. Orkar inte vara kvar i den här pissvardagen.




Update:
Ja just ja, det är fredagen den 13:e igen. Det förklarar ju ALLT.
Gick och la mig runt 19.30 igår, somna direkt. Har alltså sovit i ca 12 timmar, borde vara utsövd, men NEJ. Helvete eller.
Ska skita i allt, röka upp det sista jag har kvar som jag egentligen skulle sälja, bli hög som ett horhus.

Update igen:
Skoja bara, nämen fick cpryck på lektionen förut. Jag ska inte röka gräs igen!

Kommentarer
Postat av: amanda =)=)=)=)=)==)

illa.. vetr nt vad ja ska skriva:p

2009-03-13 @ 14:09:02
Postat av: Sofia

<333

2009-03-13 @ 14:46:30
URL: http://sofiaawa.blogg.se/
Postat av: s

ge dig förfan du ska inte röka på mer

2009-03-13 @ 15:23:23
URL: http://sandragrundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0