Who wants the Quebec pizza?




Jo, i natt drömde jag coolaste drömmen ever. Den var så lol att det inte är sant.
Jag drömde att jag var i New York, under en filminspelning, och Lindsay Lohan skulle spela mot Justin Timberlake i nån romantisk komedi. Dock fick Lindsay Lohan förhinder att spela den rollen, så jag fick hoppa in istället. Jag var inte ens utbildad skådespelare i drömmen, jag råkade bara bo på samma hotell. Så jag var asnervös, trodde det skulle gå åt helvete eftersom jag inte hade nån erfarenhet. Men! Det gick riktigt bra, filmen blev skitbra, och jag och Justin blev IHOP! Ärligt talat, haha.

Okej, han var väl inte riktigt stylad som i Love Guru (bilden ovan), utan såg mer normal ut, och han är ju faktiskt damn hot, men ändå. Jag och Justin?! Nä, skulle inte tro det. Vi passar nog inte så bra ihop. Men det var jävligt coolt. Jag blev ju celeb, liksom. Och rik som aldrig förr. Det är nog bland det knäppaste jag drömt på länge. Det sjukaste var nog att i drömmen var jag verkligen kär i honom, men jag har inte ens tänkt tanken irl. Jag visste inte ens att man kunde drömma att man var kär om man inte är det irl.

Kommentarer
Postat av: amanda

så kan de gå:::)

bästa drömmarna man kan ha e ju typ om pengar osv:p

2009-01-17 @ 15:09:28
Postat av: Kicki

Lol den skummaste drömmen jag har drömt är att alla i förra klassen typ var gravida med Jockes barn. T_T SOOO weird and disgusting.

2009-01-17 @ 18:44:52
URL: http://disposableteen.blogg.se/
Postat av: Reby

Jo just det, det var Elvira som drömde det va? Fyfan. Så sjukt äckligt lol, men jag var ju typ den enda som slapp vara med :)

2009-01-22 @ 10:25:00
Postat av: Timpo ;)

Omg med Jocke vem då o.O och säg inte Petai oh god



2009-01-26 @ 20:09:44
Postat av: Reby

Haha joo Tim det var Pettai hon drömde om :D

2009-01-27 @ 21:07:00
Postat av: Anonym

omg omg :O värre än vad han säger till mig när ja sover hoss honom skriker som en kvinna wtf :'¨¨ (

2009-01-27 @ 21:10:53
Postat av: Reby

haha :P idag stog han typ en meter ifrån mej, och hälsa inte ens. puckohuve är han!

2009-01-29 @ 20:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0