Vet inte vad jag ska tycka eller tro...



Du kommer alltså och säger att jag är korkad? Bara sådär. Varför skulle jag vara "korkad" för det där? Ursäkta? Alltså... jag vet ärligt talat inte med dig. Ena sekunden är du fett trevlig och rolig och så, andra sekunden är du "jag är coolast och är upptagen hela tiden så stör mig inte och jag är så jävla respektingivande fyfan gå ner på knä och kyss mina skor jag är ballast i världen för jag graffar och knarkar och bor in da hood". Asså wtf?

Alltså, att jag ibland skriver till dig på msn och anstränger mig för att vara trevlig osv, betyder inte att jag försöker "få tillbaka dig" eller nåt jävla sånt du verkar tro. Bara för att du är damn söt och kan låtsas vara gullig betyder det inte att du är kung eller nåt. Asså aaah, blir bara så irriterad på ditt beteende. Du är bara så äckligt egoistisk och självgod ibland. Eller, ibland och ibland. Det enda du snackar om är dig själv, typ.

Först var du "du är så mysig och söt och har fin kropp älsknos bli min" men vafan hände med det då? Jo visst fan var jag kär i dig för typ 4-5 månader sen men du verkar ju tro att jag fortfarande är det. Asså poängen är, palla att du spelar dryg. Jag försöker vara friendz här men du verkar ju inte vilja det så hepp skit i det helt då.

Och just ja, när jag gnydde fram asbölandes att "jag älskar dig" i luren efter grejen i Tensta, menade jag inte att jag ville gifta mig med dej och bilda familj precis. Jag menade att du betydde jävligt mkt och jag upplevde att du brydde dig om mig, men det var väl då det.

Kommentarer
Postat av: Camila

Taskig typ :/

2009-01-26 @ 21:29:51
URL: http://camila.webblogg.se/
Postat av: Reby

Jo, han är rätt märklig.

2009-01-26 @ 21:33:20
Postat av: Anonym

va elakt :[

2009-01-27 @ 21:25:34
Postat av: amanda =)

:(...

2009-01-28 @ 15:00:22
Postat av: Reby

Han är dum i huvet, kort sagt lol.

2009-01-29 @ 20:25:01
Postat av: tosh

abo ja sa ju han e bög

2009-01-30 @ 19:07:21
URL: http://fuckingkasa.blogspot.com/
Postat av: Anna Maria

hmm sånt här har man aldrig hört förr liksom.. killar e som dom är ibland aså:( finns här om du vill snacka hjärtat<3

2009-02-01 @ 16:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0