Tristessångest

Ok, jag pällär intä. Ikväll ska morsan o farsan iväg på fest, gyllene tillfälle att ha någon form av tillställning hemma. Men jag vet inte, folk får jättegärna komma hit och chillkröka (med eget med sig då), men någon fest blir det absolut inte. Notera att min 11-åriga brorsa kommer att vara hemma, men troligen bara sitta framför skärmen och spela cs. Men som sagt, lite sällskap vore absolut inte fel!

...sen måste man ju inte komma hit för att dricka då, utan man kan komma hit och bara softa också. så "jag har ingen dricka" är liksom ingen ursäkt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ok vart bor du då

2009-01-31 @ 20:51:33
Postat av: Anonym

Eh, vem är du?

2009-01-31 @ 23:15:52
Postat av: Reby

oj, glömde fylla i namn.

2009-01-31 @ 23:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0