SICK

Jag är i skolan, jag är sjuk och låter som en gammal smokerkärring på rösten. Det är inte nice.
I tisdags fyllde jag år, DET var nice. Fick en ny mobil, en blå W565 och en ny tröja (som jag har på mig atm), en ny jacka, en boxingsäck, ett bank kort, gymkort, massa pengar osv. Och morsan gjorde godaste tårtan ever.
Sen åt vi på en japansk resturang, Shogun, ligger i Gamla stan. Åt bl a. Sashimi, Sukiyaki o de va lika gott som alltid. Blev mätt som en get också, lol.

Min kusin Vidar åkte hem igår, trist. Men nästa helg fyller han år och då kommer jag troligen att åka ner till Göteborg igen. Det blir nice! Just nu sitter jag med inlärningsmålen, vi har massa matteskit i plugget igen. Tråååkigt... Funderar på att shoppa efter skolan. Ska köpa parfym. Och kanske fakedreads? Tänkte ha det medan mitt hår är för kort för att göra riktiga, det skulle kunna bli riktigt nice.

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATZ igen :D , å nice me ny plingeling sak där man pratar me folk, sån ska jag oxå skaffa antagligen comviq med så om du har det så blire porr:D

Gbg = nice för alla har goaste dialekten där typ mkayy... å fett nice me gymkort :D det ska jag köpa oxå ska gymma på frysen ;D mkkayy :D <3

mamma tårtor e alltid goa... + att man blir mätt som en get :D men getter det gillar vi :D

nu har jag komenterat rebys blogg så alla ni där ute som läser den försök att slå min komentar MKAYY!?? <3 x.o x.o u know i love u :D

2009-01-17 @ 00:20:03
Postat av: anna maria<3

GRATZ igen :D , å nice me ny plingeling sak där man pratar me folk, sån ska jag oxå skaffa antagligen comviq med så om du har det så blire porr:D

Gbg = nice för alla har goaste dialekten där typ mkayy... å fett nice me gymkort :D det ska jag köpa oxå ska gymma på frysen ;D mkkayy :D <3

mamma tårtor e alltid goa... + att man blir mätt som en get :D men getter det gillar vi :D

nu har jag komenterat rebys blogg så alla ni där ute som läser den försök att slå min komentar MKAYY!?? <3 x.o x.o u know i love u :D

2009-01-17 @ 00:21:23
Postat av: anna maria<3

GRATZ igen :D , å nice me ny plingeling sak där man pratar me folk, sån ska jag oxå skaffa antagligen comviq med så om du har det så blire porr:D

Gbg = nice för alla har goaste dialekten där typ mkayy... å fett nice me gymkort :D det ska jag köpa oxå ska gymma på frysen ;D mkkayy :D <3

mamma tårtor e alltid goa... + att man blir mätt som en get :D men getter det gillar vi :D

nu har jag komenterat rebys blogg så alla ni där ute som läser den försök att slå min komentar MKAYY!?? <3 x.o x.o u know i love u :D

2009-01-17 @ 00:24:03
Postat av: anna maria<3

GRATZ igen :D , å nice me ny plingeling sak där man pratar me folk, sån ska jag oxå skaffa antagligen comviq med så om du har det så blire porr:D

Gbg = nice för alla har goaste dialekten där typ mkayy... å fett nice me gymkort :D det ska jag köpa oxå ska gymma på frysen ;D mkkayy :D <3

mamma tårtor e alltid goa... + att man blir mätt som en get :D men getter det gillar vi :D

nu har jag komenterat rebys blogg så alla ni där ute som läser den försök att slå min komentar MKAYY!?? <3 x.o x.o u know i love u :D

2009-01-17 @ 00:25:05
Postat av: Bea

Hejhej, har du en bra helg?

2009-01-17 @ 00:31:47
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Reby

Haha AnnaMaria <3

2009-01-17 @ 13:33:30
Postat av: tosh

shogun e cok bra resturang :D

2009-01-30 @ 19:09:58
URL: http://fuckingkasa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0