On fire!



Omg... I just saw the coolest thing in my entire life!! På vägen hem från Nalen, när vi åkte förbi industriområdet på skogsängsvägen här i Tyresö, så såg jag något mycket märkligt.. Det såg på håll ut som ett skitstort regnmoln nere på marken, bakom några hus. När vi kom närmare såg jag hur det rök svart och grått och ännu lite närmare så såg jag hur det var oranget längst ner. Vi åkte och kollade och där stog hela Tyresös brandkår med blåljusen på typ. Det brann!!! På riktigt! Jag har sett en brand IRL! Det var häftigt att se, och det luktar kemikalier ända hit, men hoppas bara att ingen blev skadad.

Hur som helst, så hade jag skitkul på Nalen! Det var ju a lot of hot niggaz kan man ju säga. HiphopparN som stog bredvid mig, så snygggggg var han. Jag dog nog nästan. Och bassisten i Blacknuss (Desmond heter han) har ju awesome dreads. Så jävla skön också! Träffade a lot of nice people!

Kommentarer
Postat av: Stefz

Haha vafan, vad var det som brann?

2009-01-31 @ 00:18:59
Postat av: amanda =)=)=)=)=)==)

:S ja hade ju vart skitskraj..men de e ju ba för jag e rädd för eld::D::d

2009-01-31 @ 12:49:54
Postat av: Reby

industrilokal

2009-01-31 @ 16:13:59
Postat av: Kicki

Ooh eld. :D Jag såg riktig eld alldeles för tidigt tror jag, men det är coolt!

2009-02-01 @ 12:05:27
URL: http://disposableteen.blogg.se/
Postat av: Reby

Haha :) Känns lite coolt att jag såg det brinna in action liksom.

2009-02-01 @ 14:33:28
Postat av: S

Haha fan va ballt ^^

2009-02-05 @ 12:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0