Make my wish come true

Äntligen känns det som att jag börjar närma mig mitt mål! Jag har sett två avsnitt av "Made in Sweden" och lärt mig lite av det. Det har också gjort mig mer pepp på att ta tag i det jag vill. Igår var jag också hos sångcoachen och det känns som att det börjar komma igång mer på allvar nu. Vi sjöng visserligen inget igår, men det var mycket snack och planering, vilket känns väldigt viktigt just nu.

Zannah Hultén är världens bästa människa. Det är som en sån människa som uppfyller ens drömmar typ. Och är jag inte the most lucky person in the world som har henne? Zannah Hultén som gjorde Veronica Maggio till den artist hon är idag, som har jobbat med Red Hot Chili Peppers och andra sjukt kända och stora artister. Genom henne och pappa har jag ju typ dom bästa kontakterna man kan drömma om.

Jag fick Nothing in this world med Paris Hilton och If I where a boy med Beyonce, hahaha. Hur som helst så ska jag jobba järnet nu med de här låtarna. Göra sångövningar varje dag, så jag till slut kan spela in i studion osv. Kanske låter som att jag vill skryta över pappa och hans kontakter, men nej, jag är bara så jävla glad och pepp på att ta tag i det här och kämpa i mål med det!

I natt drömde jag att jag snorta massa kokain som jag hade i en stor orange burk bredvid min säng. Kanske borde starta en blogg där jag skriver ner mina drömmar? Haha, eller inte. Fast det vore ju en kul idé, eftersom jag nästan varje natt drömmer nåt underligt eller roligt. Men vem skulle läsa en sån blogg?

Ingen bild den här gången, sorry.

Kommentarer
Postat av: Anonym

naaajs du:D

de kommer gå bra för dig i'm telling yaa!:D



fick du mitt sms om min dröm när du var en tysk..eller va de va HAHAHAH!

jag skulle nog läsa drömbloggen (AA

2009-01-22 @ 17:36:09
Postat av: Anonym

o så va de amanda som posta men ja e ju inte så smart så glömde visst skriva namn;)

2009-01-22 @ 17:36:34
Postat av: amanda va de =)

glömde visst skriva namn..ja e ju lite speciell..

2009-01-22 @ 17:37:16
Postat av: amanda va de =)

nemen nu blev de två gånger ba för att!!! ATT DEN JÄVLA SÄKERHETSTESTEN KOM UPP O FUNKA INTE!!

aja:D

hahah damp har jag=:D

2009-01-22 @ 17:37:46
Postat av: Reby

Haha säkerhetstest, wtf? xD

2009-01-29 @ 20:26:03
Postat av: matilda

ok varför e inte du känd när dom andra e det???

2009-01-31 @ 20:55:47
Postat av: Reby

HAHAHA, för att jag inte hunnit komma till den nivån än? Det är inte direkt så att alla som sjunger för Zannah Hultén är kända från första dan, liksom. Veronica, Robyn osv har sjungit för henne i flera år.

2009-01-31 @ 23:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0