I actually did it!



Jag gjorde en ny blogg.
Jag tyckte min gamla blogg, http://juukain.blogspot.com/ började bli tråkig. Kan hända att jag fortsätter skriva då och då i den med, men jag kände att jag behövde börja om från början. Det blev bara att jag aldrig orkade skriva något och sällan eller aldrig la upp bilder längre.

I den här nya, fräscha bloggen ska jag skriva intressantare inlägg, skriva oftare och lägga upp bilder oftare. Och lägga upp relaterade bilder (med undantag från denna). Dessutom är det nya bloggnamnet snyggare och lättare att komma ihåg.

Och eftersom jag nu bytt från blogspot till blogg.se så har alla läsare möjlighet att kommentera.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt

ska kommentera mer ;D

2009-01-12 @ 23:10:45
Postat av: Therese

Vad roligt att du gjorde en ny blogg och hoppas du inte tröttnar på denna då :D Jätte fin <3

2009-01-27 @ 19:55:06
URL: http://tezzilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0