Där tog det stopp!

Det GICK bara inte att komma på en snygg rubrik, ibland är idétorkan värre än nånsin.
Hur som helst har jag en del att förmedla då jag inte bloggat sen i tisdags, pga tidsbrist och trötthet.
Igår var jag på sånglektionen i vanlig ordning, sjöng Beyonce låten och senare när jag kom hem fick jag höra låtarna (som Pappa, Max och Mats har skrivit). Jag gillade några av dem, de är lite för poppiga men pappa sa att de skulle göra dem mer RnB'iga om jag ville. Vissa av dem var aptråkiga, haha.

Alltså, jag har verkligen väldigt kul när jag är i skolan. Fatta vilken underbar känsla, att trivas i plugget. Ha kul, ha det chill som fan. Och dessutom går snyggaste killen i världen i min klass. Haha, nu börjar jag fastna i idétorkan igen. Vafan! Hursomhelst, skolan ja. Vi kör jävligt mycket perspektiv och akvarellmålning just nu. Det är rätt kul faktiskt, men tröttsamt när man sitter 3 timmar i streck och gör 57283473 akvarellövningar. Och i matten är det bara "räkna ut volymen av den här prisman/cylindern/globen/kuben" och massa ekvationer. Blaaaaaaaah vad tråkigt det är med matte!!! Vill ha nytt projekt NU! och en Siameskatt. Men vill ju inte skiljas från B&F grupperna, har ju så damn roligt på lektionerna.

Ett till problem är mitt hår. Just nu är jag i nåt slags mellanläge. Det är inte fult, men inte fint. Har svårartad beslutsångest just nu. Dreads, syntetdreads, långt löshår eller bara låta det växa? Färga blont igen, eller brunt, eller fortsätta på svart? Rött kanske, vinrött? Tja, vad som helst skulle ju funka på snygga mig, men man vill ju ha nåt så man inte ångrar sig i efterhand. Kommentera gärna om du har nåt förslag, eller helt enkelt rösta för vad du tycker.

Kommentarer
Postat av: tosh

ha som du har nu men me hår förlengningar :)

2009-01-30 @ 19:05:33
URL: http://fuckingkasa.blogspot.com/
Postat av: amanda =)=)=)=)=)==)

2009-01-30 @ 22:03:53
Postat av: amanda =)=)=)=)=)==)

oj där skickajag nåt utan ett meddelande!!!!!

men aa asså, jag gillar de du har nu bäst tror ja:):)

2009-01-30 @ 22:04:16
Postat av: Reby

Aah, jag tänkte ju ha typ längre hår + 3 slingor på ena sidan me rastah färgerna ;D kanske... VET EJ

2009-01-30 @ 23:39:37
Postat av: Anonym

du passar bättre i mörkt.

2009-01-31 @ 20:53:00
Postat av: Mira :D

Svart med hårförlängningar bby! ;D <3

2009-02-01 @ 15:09:42
Postat av: Anna Maria

matteprojekt suger snopp:) men håller med bästa klassen aså:)

men kaan jag ana vem det är du tkr e snygg?;) <33 mohahah

2009-02-01 @ 16:56:28
Postat av: Reby

Haha, ja det kan du nog AM, mennn det finns faktiskt två ;) men den andra är lite hemlis hehe (a)

2009-02-01 @ 21:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0