Snaart

Snart är det dags! Ikväll sover Frida http://hotlips.devote.se/ över hos mig. Eventuellt ska hon, jag och mamma gå på bio! Vi ska se I taket lyser stjärnorna i så fall. Jag har redan sett den och den är sååååå bra. Vill att mamma ska se den för hon lär gilla den. Det var den jag såg med Emma och AnnaMaria för en vecka sen!
Ikväll blir det fredagsmys och jag vill se nån gammal disneyfilm och äta tortillachips med salsadip!
Imorrn åker vi typ kl. 10 på morgonen mot Karlskoga (ca 4 mil västerut från Örebro), och så ska vi provrida ponnyerna. Det blir nog Clyncoch Mr Jones för mig, han är jättesöt. Liten fux, welsh såklart.

För er som inte vet är fux en röd/brun färg, med samma färg på man och svans som övriga kroppen (kan också vara ljusare).

Kommentarer
Postat av: amanda =)=)=)=)=)==)

Asså .. jag fattar inte hur man kan se en film på svenska!!!! gah...

2009-02-13 @ 15:46:23
URL: http://amandaberndtsson.blogg.se/
Postat av: Reby

Den är faktiskt jävligt bra.

2009-02-13 @ 19:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0