Sälen!

Det visade sig att jag har med mig en sån där dångelgrej, så jag har iallafall tillgång till internet till slut. Skönt att kunna blogga! Idag har jag inte åkt nånting, men har softat på caféet vid backen, byggt en snögrotta (som inte är klar), och ätit mycket goda dammsugare (mycket ovanligt av mig att äta dammsugare, not!). Fast dem åt jag hemma och inte på caféet, intressant nog.

Hur som helst så kommer jag med lite "snyggast" topplistor idag. Kopierade från någon tjej på bilddagboken.

Kändisar:
1. Pharrell Williams
2. Will Smith
3. Danne AdamsRay
4. Justin Timberlake (!!!)
5. Snoop Dogg

Killar jag känner:
1. Unfortunately Classified
2. Elija (efternamn?)
3. Krille Borgkvist
4. Ib Cederfeldt
5. Tosh Nakai & Dai Nakai (delad)

I klassen:
1. Krille Borgkvist
2. Alex Tideman
3. Oliver Blomkvist (stavning?)
4. Kim Bergström
5. Tusse Mendelsson

Tjejer jag känner:
1. Nathalie Jane Persson
2. Jennipher Jerrevång Uhlhorn
3. Charlee Blomdell
4. Ella Olsson
5. Felicia Heller

Kändisar:
1. Kenza Zouiten
2. Jessica Alba
3. Christina Aguilera
4. Meryl Streep
5. Laila Bagge

...och snyggast av alla dessa är... Unfortunately Classified.
Obs. jag inte är värsta kåt på alla jag skrivit, inte alls. Så känn dig inte utsatt om du finns med (speciellt inte tjejerna då jag är 110% straight), utan bara smickrad! Det här handlar om vem som ser bra ut, inte vem som är sexigast, lol.

Kommentarer
Postat av: JAANA

Jessica Alba är verkligen sjukt snygg :O

2009-02-22 @ 23:56:54
URL: http://jaanas.blogg.se/
Postat av: Malin

Låter som en härlig vistelse :)

2009-02-22 @ 23:59:01
URL: http://Http://MalinSvenssoon.blogg.se
Postat av: P e r n i l l a

Hej! En fråga bara. Skulle du kunna anlita en bröllopskoordinator som inte har en utbildning men som ändå är duktig och pålitlig? Ha en bra dag! :)

2009-02-22 @ 23:59:08
URL: http://pernillabremer.blogg.se/
Postat av: elijaaz

elija låter nästan so mej hahahah :)

2009-02-23 @ 00:16:26
URL: http://skaterboi.blogg.se/
Postat av: Reby

haha :) ja lite, men han är syrian o bor i Alby haha ^^

2009-02-23 @ 00:31:08
Postat av: ella ella

Åhåå ;D

2009-02-23 @ 14:23:38
Postat av: Reby

Ja du Ella, ibland kanske det lönar sig att läsa bloggar trots allt ;)

2009-02-23 @ 20:05:04
Postat av: s

chris evans kan ju vara snyggast iallafall mmmmm :$ han & jag in my bed = sant

2009-02-23 @ 20:30:42
URL: http://sandragrundin.blogg.se/
Postat av: amanda =)=)=)=)=)==)

"Hej! En fråga bara. Skulle du kunna anlita en bröllopskoordinator som inte har en utbildning men som ändå är duktig och pålitlig?"



giftermål på g kanske?!

2009-02-24 @ 16:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0