Potatis å löksoppa

Jag börjar inse att tisdagar inte är min turdag. Varje tisdag är jag sur över något, saker som jag planerat skiter sig eller liknande. Idag har jag rökt totalt en halv cigg, så jag dör typ. Jag bråkade som fan med morsan, för att jag inte vill följa med till Sälen. Jag vet, det låter typ "vadå, åka till Sälen är väl skitnajs?" men nä, varje år blir det massa gräl och bråk inom familjen och jag har skitdåligt självförtroende när det gäller att åka snowboard eller skidor, och jag tycker inte det är kul att åka om man inte åker med kompisar. Jag har också sagt till morsan att jag vill ta med en kompis, och hon bah; "Ok! Det kan du ju göra!" och så när man ger förslag på kompisar det skulle vara kul att ha med så säger hon "NEJ! Det måste vara någon som familjen känner!" Sure, det hade väl vart kul att ha med Frida men vi gör så mycket saker tillsammans ändå och även om jag tycker väldigt mycket om dig så har jag ju andra kompisar jag vill umgås med också.
Just nu gör jag musik och till skillnad från allt annat idag så går det faktiskt bra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha du jag och jocke i sälen xD

2009-02-19 @ 20:53:23
Postat av: Reby

Usch, hade största finnen på hakan då.

2009-02-20 @ 16:08:11
Postat av: Frida

Det förstår jag ;)

har också dåligt självförtroende med skidor osv xD

2009-02-20 @ 19:42:52
Postat av: Reby

Hahah, men du har väl inte åkt varje år heller? :P Pinsamt att jag är så dålig när jag åkt varje år sen jag var en liten skit på 2,5 år.

2009-02-21 @ 01:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0