Partayy!

Helgen har vart nice! I fredags gick jag på bio med AnnaMaria och Emma, vi såg "I taket lyser stjärnorna". Den var riktigt bra! Dock sög det efteråt eftersom vi inte hittade nån fest.

Igår var jag på Tures och Viktor Hoas spelning på Gröna Lunds Teatern, de var förband till Love Lindblom (?). Det var skitkul! Sen drog vi och festade hos Viktor Bengtsson (?) som sjunger i deras band. Lustigt att alla i bandet heter Viktor utom Ture, hahaha. Hur som helst, tack AnnaMaria, Emma, Lina, Viktor x3, Ture, Jennifer, Adam, Olle och Camilla för en skitrolig helg!

Kommentarer
Postat av: elijaaz

Fan, det där lät ju skit skoj! :o <3 :)

2009-02-08 @ 21:25:59
URL: http://skaterboi.blogg.se/
Postat av: Reby

Det var det! :D <3

2009-02-09 @ 12:42:16
Postat av: amanda =)=)=)=)=)==)

nu har jag en blogg!!!! jaa va roligt!!



jag vill också feestaa (L

2009-02-09 @ 16:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0