Oh happy day

...Eller inte. Idag har jag bara varit trött och känt mig jobbig och ivägen. Känns som jag bara sagt massa onödiga saker. Det var skitjobbigt att gymma imorse, var cp trött, det var zegt. På lektionerna var det mest trist. Blev as sur på bildlektionen för att Olivers jävla ex ringde honom hela tiden och hotade med massa skitsaker bara för att en tjej han dejtat ringt henne med dolt nummer och drivit med henne. Lunchen var rätt chill, bara jag och Oliver, inte massa människor runt omkring som skriker och gapar, även om jag tycker väldigt mycket om mina klasskompisar som jag brukar luncha med. Sen hade vi två skitsega lektioner, sen gjorde jag sällskap med Adrian från skolan till T-centralen, där han bytte till röda linjen och jag till blå. Det var skitkul, vi snacka massor och garvade åt roliga saker.

Nu är jag iaf klar med volymutmätningen på min egendesignade byrå. Det var skitjobbigt, men blev bra. Jag hoppas som fan på bra betyg nu. Menmen, jag är ännu inte klar med allt jobb. Jag måste nu redigera videon från julshowen och klippa bort allt utom Disco 3, eftersom jag ska träffa Zannah imorrn. Som många av er vet så har jag fixat gig åt dem på Nalen.

Kommentarer
Postat av: S

Fast det verkade ju till slut vara fler bra saker än dåliga xD

2009-02-05 @ 12:28:18
Postat av: tosh

du är inte jobbig :)

2009-02-05 @ 13:32:12
URL: http://fuckingkasa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0