Everything is not what it seems

Jag har just blivit förväxlad med Selena Gomez på bild, är jag verkligen lik henne? Lite kanske...



Förövrigt så har dagen varit bra fram till typ kl 17.30 runt där. Då fick jag reda på att Nova är såld, dvs hästen jag skulle provrida. Så antagligen ska jag provrida antingen en häst som heter Mr Jones eller en som heter Cymro istället (och det vet jag inte ens hur man uttalar). Sen så har en person fittat sönder sig mot mig och I still don't get vad fan han vill mig. Och så har det hänt en jävla massa små skitsaker. Men slut på allt klagande, jag har haft skitkul med klasskompisarna, Frida, Zackarias och ROBI <3 idag. Hade inte träffat that nigga på sjukt länge!

Dagens låtar:
Angerfist - Spook
DJ Twisty - Life is hell (alltid.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0