Blogglänkar!

Har tänkt på det här i nästan en månad nu, men som säkert flera av er sett finns det länkningar till andra bloggar lite längre ner (till höger) på sidan. Jag känner 2 av dessa, de andra två har jag kontakt med över nätet bara. Så jag tänkte att om du vill att din blogg ska synas här, så kan du kommentera med ditt namn och bloggadress och skriva att du vill att jag ska länka dig :) Villkoret är såklart att även du länkar min blogg! (Detta kommer jag att kolla upp, har du inte gjort det tar jag helt enkelt bort din länk).

Puss!

Kommentarer
Postat av: amanda =)=)=)=)=)==)

oo jag har ju då redan länkat dig för de va så tomt där annars:) men min blof e så mobbad!1

2009-02-12 @ 20:05:38
URL: http://amandaberndtsson.blogg.se/
Postat av: Reby

Har du? fett nice haha :D

2009-02-12 @ 21:19:23
Postat av: Kicki

Jag länkar dig gärna om du länkar tillbaka, jag vill ändå ha lite mer länkar på min blogg. :P

2009-03-03 @ 12:59:49
URL: http://disposableteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0