ostbågen

När jag kom fram till Karolinska var brorsan redan klar med operationen, och det hade gått bra. Han berättade om sin lustgas tripp och hur ont det gjorde när dem böjde tillbaka underarmen (den var formad som en banan innan). Sen hamna jag i stan, träffade först Bea, Tessan och Johan, sen träffade jag Dumle och Achton och hängde med dem. Vi drog efter ett tag till bågen och åt ostbollar, Dumle stack sen. Det kom fram x antal junkies och frågade om cigg, sen kom en aspundad finne fram och ba "Haar ni ecstasy?" (antagligen för att vi är rejvare och det syns?), han var svinäcklig så vi ba nej vi håller itne på med sånt, gick iväg och satte oss i solen. Så satt det några punkare blandat med lodisar brevid, en reste sig upp och sa till sin vän i solglasögon "Du ser ju ut som fucking terminator i dem där!" FYFAN va vi garva!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nyss var du ju wannabe blatte. Byter stil varje dag. :D

2009-05-02 @ 20:51:30
Postat av: Reby

Det är vackert att du står för vad du säger, men det är sant att jag umgicks mycket med invandrare ett tag, har dock aldrig sagt att jag vill vara en av dem! Det är olika från person till person hur lång tid det tar mellan variationerna på intressen.

2009-05-04 @ 19:49:49
URL: http://bansheez.blogg.se/
Postat av: Necrobutcher

Är du rejvare nu? Haha, fuling.

2009-05-06 @ 00:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0