Lol

Är det på något sätt konstigt att jag är sur på dig, om vi kommer överens om att du ska sova hos mig, jag räknar med att vi ska hinna planera kvällen och du vaknar 18.30 och sabbar hela min kväll i med det? Tanken var att vi skulle äta middag vid 19.30 och inte fan kan du anpassa dig en enda jävla gång? Det är väl klart som fan att det är kört om man ska komma och höra av sig halv 7? Hade det inte varit för dig hade jag varit i Skarpnäck och haft väldigt trevligt med mina vänner just nu och sovit över hos Jonas.

Så kommer du och säger att jag klagar på allt du gör? Jag har haft OTROLIGT mycket tålamod för dig min vän, och när jag till slut säger ifrån så säger du att jag klagar på allt? Det är bara ditt argument till att försöka "vinna", och om du inte är helt jävla aspantad fattar du väl själv att det inte håller. Och om jag nu klagar på nåt då får du väl fatta att det är du som gör fel och att det finns en anledning att klaga på det? Det är väl inte så svårt eller?

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är med i den här fjortisvideon :P http://www.youtube.com/watch?v=bsEoHXqeaKg

2009-04-08 @ 02:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0