It's too late to skate, mate

Nä, nu får jag fan ta och skärpa mig. Har inte skrivit sen i ONSDAGS. meeeen orkar inte, känns som att ingen ändå läser och var fan tog alla kommentarer vägen? Kräver dem inte, men det är ju alltid kul när ni kommenterar!

Hur som helst, jag började, som jag eventuellt nämnt, skejta i måndags. Det gick inte så bra i början, fattade inte riktigt hur alla kunde ha så bra balans utom jag. Nytt försök i torsdags, och då insåg jag att man ska ha främre foten på brädan och ta fart med bakre foten, inte så konstigt att det var så jävla vingligt HAHA :D
Gjorde också min första vurpa, i rampen i Humlegården. Råkade lägga tyngd på den övre foten istället för undre, så flög brädan åt vänster och jag åt höger!

Ikväll är det Technostate igen, har nästan samma outfit som förra gången. Det stör mig, men har inte så mycket mer färgglatt att ha på mig! Har iaf inte samma byxor, och ett svart linne under istället för NY t-shirten. Ska köpa neonfärgade armband sen.

Kommentarer
Postat av: sändru

sv; JA GÖR DU?! FAn vad bra då måste du höra av dig <333

2009-04-25 @ 16:55:22
URL: http://sandragrundin.blogg.se/
Postat av: natasha

har också nyss börjat skejtat hihi, tkru d är kul :)?

2009-04-25 @ 21:08:22
URL: http://latimbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0