Dance all night long

Fy faaaaaaaan vad trött jag är. Kom hem runt halv åtta imorse och däcka på sängen med en gång. Kvällen igår var fett random. Började med att jag åkte till Huddinge, träffade Emil och vi åkte till Centralen och mötte upp AnnaMaria, Martin, Sara och några till. Det var snack om att dra till Tanto eller Rålis och jag hade fortfarande inte bestämt mig för om jag skulle skita i Technostate eller inte. Men det blev varken eller, alla drog till sina respektive hem utom jag, som åkte till Brommaplan trots allt. Väl där träffade jag ju Adrian, Feffe, Marcus m.fl. , så det var ju värt.
Dock var det sjuuukt lite folk, typ högst 200 pers. Det var ju ganska skönt, men jag tyckte lasern var tråkig, iaf i början, och det var typ bara en UV-lampa i hela lokalen. Lasern blev väl som sagt mer och bättre senare, men ändå. Började med att värma upp lite, dansade, sen tröttnade jag och satt på en soffa typ mellan halv 4 och kvart över 4 och bara njöt av basen och tittade på alla. Sen gick jag ut och rökte sen in igen och då kom jag igång igen. Det enda som störde mig var att det var fett mycket random folk. Typ blattar som troligen glidit förbi vid typ 3-tiden och hört att det var hög musik och gått in och kollat. Och dessutom bara stog dem där och tog upp massa plats för folk som ville dansa, MITT i folkmassan. Då kunde dem väl lika gärna stått längre bak där dem inte störde nån? Och sen var det typ 3 tjejer som inte allllls hörde dit för 5 öre heller, varav den ena hade väska på sig som hon slängde runt på alla när hon dansade fjortisdans. Herregud, hitta en egen fest. Ingen vill ha er på rave.

Kommentarer
Postat av: natasha

ahhah saaaant ! :)

2009-04-26 @ 15:44:46
URL: http://latimbella.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem som helst får komma på rave sålänge man inte förstör eller beter sig odrägligt... just drf det är en så pass bra "kultur"... till skillnad från stureplan och alla de andra "dresscode" och jag-är-lite-finare-lite-bättre-än-er ställen runtom i Sverige...

2009-04-28 @ 19:58:39
Postat av: Reby

Anonym; Ja, dem får komma in ja. Frågan är hur accepterade dem är av majoriteten av dem som går på rave. och hela Stureplan och alla brats som hänger där kan suga mitt rövsmör.

2009-04-29 @ 20:49:13
URL: http://bansheez.blogg.se/
Postat av: Necrobutcher

Ingen vill ha dig på rave lilla gumman. Vad vet du om bra respektive dåliga sådana? Ingen tycker att du är cool.

2009-05-06 @ 00:21:21
Postat av: Necrobutcher

Sluta tro att du kommer med kraftiga comebacks och fin svenska. Du kan inget av de båda.

2009-05-06 @ 19:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0