Candy

Jag funderar på att lägga kurs mot Göteborg inom en snar tid. Största anledningarna är väl att jag vill träffa min käre kusin, och aa, "gänget", som tyvärr inte är ett gäng längre menmen. Jag vill träffa Jonas (ja en annan Jonas) och Max och Burt och alla! Måste bara bli klar med alla skoluppgifter, hitta en billig biljett och helst hitta ett rave från 16 år som verkar värt.

Just nu sitter jag och pluggar och äter godis. Tyckte rubriken var passande eftersom jag äter godis och även tänkte nämna att jag måste köpa nya kläder, vilket innebär nya neonrosa knästrumpor (eller benvärmare), samt pärlor så jag kan göra armband & halsband, med mer. Nej, tänkte inte bli värsta Candy rejvarn men visst är stilen gullig och lite assecoirer här och där har väl ingen dött av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0